مجله اینترنتی پاورست | powerset.ir

ناگفته‌هاى فردوسى‌پور از ۱۷ سال اجرای برنامه نود

تهیه کننده و مجری برنامه نود با اشاره به اتفاقاتی که در طول هفده سال تهیه و اجرای این برنامه رخ داده گفت: در مقطعی با نمایندگان مجلس و دولت احمدی‌نژاد دچار چالش شدم که انتقاد کردن از آنها تابو بود. عادل فردوسی پور درباره اینکه خیلی از مقامات و روسای سازمان صدا و سیما کمک کرده‌اند که برنامه نود به کارش ادامه بدهد، اظهار کرد: صد درصد اینطور است چه زمان ریاست آقای لاریجانی در صدا و سیما و بخصوص در زمان آقای ضرغامی که چالش‌های زیادی رخ داد. بخصوص چالش لفظی با نمایندگان مجلس که تعدادی از آنها روز بعد از برنامه در صحن علنی مجلس علیه من نامه امضا کرد

ادامه مطلب ...
آموزش تصویری تزیین دستمال سفره به شکل گل رز

در این مطلب مامی سایت قصد داریم آموزش تصویری #تزیین #دستمال سفره به شکل گل رز را برای شما عزیزان به نمایش بگذاریم. از شما عزیزان دعوت می کنیم در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید. تزیین دستمال سفره یکی از بهترین ایده ها برای تزیین میز ناهارخوری و سفره های تان است. این بار دستمال سفره تان را به شکل یک یگل رز زیبا تزیین کنید.

ادامه مطلب ...
اعتراض بسیار جالب اینستاگرامی نیکبخت به عدالت عادل در برنامه ۹۰ + عکس

علیرضا واحدی نیکبخت که نامش در فهرست گزینه های برنامه ۹۰ برای انتخاب بهترین هافبک چپ پس از انقلاب بود پس از این برنامه در صفحه اجتماعی خود نوشت:. «با سلام. ممنون از عزیزانی که به من امشب تو برنامه ۹۰ رای دادن. اول از همه تشکر ویژه ای می کنم از اون عده و باز یک تشکر از آدم هایی که به من رای ندادن. من توقعی از آدم هایی که به من رای ندادن ندارم ولی می خواستم یک یادآوری کوچکی بکنم…. ۱٫ برنامه جدا از رنگ و عرق بود که …. ۲٫ عدالت آقای …. ۳٫ همه عزیزن و محترم ولی فقط یک ثانیه فکر به خاطر وجدان…. و در آخر…. دست تک تک عزیزان رو می فشارم به خاطر همه چیزه

ادامه مطلب ...
تمرین شکم آیا عضلات شکمتان را به درستی تمرین می‌دهید؟

در این راهنما نکاتی وجود دارد که من هر وقت می‌خواهم اطمینان حاصل کنم که عضلات شکمم را به درستی تمرین می‌دهم، آنها را بخاطر می‌سپارم. شما می‌توانید این نکات را در هر ورزشی که انجام می‌دهید اعمال کنید. ۱. آیا گردنتان درد می‌گیرد؟. اگر در طول تمرین گردنتان درد می‌گیرد، خیلی آنرا را سفت می‌کنید، بدین معنی که تکنیک شما برای انجام تمرین اشتباه است. اگر تکنیکتان اشتباه باشد، پیشرفتتان ۰ خواهد بود، پس مطمئن شوید که از آن تمرین سر در می‌آورید. راه‌حلی که من استفاده می‌کنم این است: تا زمانی که احساس کنم دوباره فشار به عضلات شکمم برگشته، به سراغ تمرین

ادامه مطلب ...
مشاهده دستان خود از زیر تبلت

قاب جدیدی برای استفاده کاربران آی‏پد ایر عرضه شده که به آنها اجازه می‌دهد انگشتان خود را در حین کار با تبلت مشاهده کرده و از امکانات جدیدی برخوردار شوند. کمپانی Handscape محصول جدید و متفاوتی را برای کاربران آی‏پد معرفی کرده که از قابلیت‌های جدیدی برخوردار است. کاربران با اتصال این قاب به تبلت‌ها می‌توانند با همه انگشتان خود به‌کار با تبلت‌ها بپردازند. مخترعان این دستگاه معتقدند، ورود این قاب به بازار می‌تواند دنیای تبلت‌ها را دگرگون کند. کاربران به سادگی می‌توانند انگشت‌های خود را از پشت آی‏پد مشاهده کرده و از امکانات جدیدی مانند ضربه زدن و

ادامه مطلب ...
هدفون Revols شبیه گوش

هدفون جدیدی تولید شده که پس از ۶۰ ثانیه شکل گوش کاربرانش را به خود می گیرد تا موسیقی گوش دادن در دراز مدت اذیت کننده نباشد. گوش دادن به موسیقی در مترو، اتوبوس، پیاده روی یا حتی در زمان انجام کارهای روزمره تبدیل به یکی از عادات روزمره کاربران امروزی شده است. کمپانی های بسیاری در تولید و عرضه هدفون ها فعالیت دارند که این موضوع باعث می شود انتخاب هدفون مناسب از میان برندهای متفاوت کاری دشوار و سخت باشد. هدفونی که گوش را اذیت نکرده و از صدا و کیفیت خوبی نیز برخوردار باشد. یکی دیگر از مشکلات متعدد هدفون ها را می توان در عدم تطابق آنها با گوش های ک

ادامه مطلب ...
کنترل رایانه به کمک دستکش GEST

برچسب ها : ابداعات جدید, اخبار تکنولوژی, اختراعات جدید, دستکش, دستکش GEST, دستکش GEST به جای موس, دستگاه GEST, فناوریهای نوین, کاربردهای دستکش GEST, ویژگیهای دستکش GEST.

ادامه مطلب ...
تکنولوژی جواب دادن تلفن همراه با پا

گروهی از دانشمندان دانشگاه MIT امکان کنترل کردن تجهیزات الکترونیکی با استفاده از پا را فراهم آورده اند. پیشتر شرکت خودروسازی فورد آمریکا فناوری پیشرفته ای ارایه کرده بود که طی آن صاحب خودرو با ضربه مختصری که به پشت خودروی خود وارد می کرد، با بازشدن درب عقب، آن هم بدون استفاده از دست مواجه می شد و حالا دانشمندن دانشگاه MIT نیز از نگرش مشابهی در نوآوری خود بهره برده اند. در واقع آنها تلاش کرده اند تا امکانی را فراهم آورند که افراد در زمانی که نمی توانند از دستهایشان استفاده کنند، کنترل تجهیزات الکترونیکی را با پاهایشان انجام دهند. این دانشمندان

ادامه مطلب ...
۱۰ دلیل برای اینکه روزانه حداقل ۱۰ دقیقه بدوید

همین ابتدا باید بگوییم که منظورمان از دویدن، فقط ۵ تا ۱۰ دقیقه دوی نرم در روز است، نه اینکه تپه ها را پشت سر بگذارید یا دوی ماراتون را شروع کنید. محققان به این نتیجه رسیدند که روزانه ۵ تا ۱۰ دقیقه دویدن سلامت عمومی را ارتقا داده و سه سال به طول عمر اضافه می کند. اگر می خواهید انرژی تان زیاد شود، هوایی به سرتان بخورد، چند کیلوگرم وزن کم کنید، مفاصل و قلب تان قوی تر شود وغیره، حتما از همین امروز دویدن نرم را شروع کنید. در این مطلب چند دلیل خوب داریم که متقاعدتان می کند کفش های ورزشی را از گنجه ها درآورید و روزانه حداقل ده دقیقه بدوید. محققان چه

ادامه مطلب ...
لاغر کردن صورت چگونه چربی صورت را برای همیشه کاهش دهید و از بین ببرید

چربی صورت، قابل توجه‌تر از سایر قسمت‌های بدن است. دلیلش این است که صورت اولین چیزی است که مردم به آن توجه می‌کنند و پنهان کردن گونه‌های چاق و غبغب در عکس نیز کار دشواری است. متأسفانه خلاص شدن از شر چربی صورت سخت است به خصوص اگر شما به صورت ژنتیکی مستعد داشتن گونه‌های چاق یا گردنی کلفت باشید. اما ممکن است تغییرات خاصی در شیوه زندگی شما به جلوگیری از، از بین رفتن چربی صورت برای همیشه کمک کند. در مطلب امروز، ما نکات و ترفندهایی برای دستیابی به صورتی باریک‌تر و تراشیده تر در اختیار شما قرار می‌دهیم:. نمک را کاهش دهید. نمک احتباس آب را افزایش می

ادامه مطلب ...
راه‌های آسان برای افزایش فعالیت فیزیکی و متناسب ماندن

شما برای متناسب ماندن مجبور نیستید در باشگاه عضو شوید. در واقع، شما برای دستیابی به اندامی لاغر نیازی به انجام تمرینات شدید ندارید. راه‌های بسیار زیادی برای افزایش تناسب اندام و سوزاندن کالری بیشتر بدون صرف ساعت‌ها زمان در باشگاه وجود دارد. در مطلب امروز، ما لیستی از راه‌های آسان برای افزایش تناسب اندام‌تان را بیان می کنیم:. از پله ها بالا بروید. اگر وقتی برای باشگاه رفتن ندارید، مشکلی نیست. به جای استفاده از آسانسور، از پله ها بالا بروید. بالا رفتن از پله‌ها یک تمرین کاردیوی عالی است. همچنین عضلات سرین، عضلات پشت ساق پا و چهار سر را تقوی

ادامه مطلب ...
فواید شگفت انگیز تمرین پلانک

پلانک به یک نوع تمرین قدرتی مرکز بدن ایزومتریک اشاره دارد که کل بدن را قوی می‌کند. این تمرین، مستلزم حفظ وضعیتی مشابه شنا برای هر مدت زمانی است که می‌توانید. انجام تمرین پلانک به طور منظم، یک راه عالی برای تقویت میان تنه است. در زیر، سایر فواید شگفت انگیز انجام پلانک را بیان می‌کنیم:. قدرت می‌سازد. حفظ تعادل به وسیله آرنج‌ها و ماندن در همان وضعیت برای چند دقیقه، به سطح خاصی از قدرت نیاز دارد. همانطور که وضعیت پلانک را حفظ می‌کنید، پلانک باعث انقباض عضله می‌شود و قدرت می‌سازد. این حرکت، عضلات بیرونی و درونی شکم را درگیر می‌کند. همچنین عضلا

ادامه مطلب ...
آیا ورزش در فضای باز سالم‌تر است؟

ورزش منظم، مزایای بسیاری دارد. ورزش نه تنها عضلات را تقویت می‌کند، بلکه استقامت می‌سازد و خطر ابتلا به بیماری قلبی، دیابت نوع ۲، چاقی و بعضی از انواع سرطان‌ها را نیز کاهش می‌دهد. اگر این کافی نیست،ورزش به شما انرژی داده و استرس را نیز کاهش می‌دهد. اما ورزش کردن در باشگاه، معایب خودش را دارد. باشگاه‌ها اغلب شلوغ هستند و اگر در زمان شلوغ به باشگاه بروید، ناچارید برای استفاده از هر وسیله مدتی منتظر بمانید. آیا بهتر است که در فضای باز ورزش کنید؟. ورزش در فضای باز : آیا ورزش سبز بهتر است؟. با توجه به یک بررسی جامع که توسط کالج پزشکی و دندانپزشکی

ادامه مطلب ...
مزایای ورزش در طول دوران بارداری

ورزش کردن به ما کمک می‌کند تا سالم بمانیم و تناسب اندام داشته باشیم. برای هر سن و سالی و برای هر شرایط بدنی ورزش‌های خاصی وجود دارد. ورزش در طول دوران بارداری نیز نقش خیلی مهمی دارد. خیلی از خانم‌ها فکر می‌کنند که ورزش در حین بارداری ممکن است برای فرزندشان خطر آفرین باشد. از آنجایی که هیچ شرایط پزشکی ویژه ای وجود ندارد که نیازمند پرهیز از ورزش کردن باشد، پس ورزش کاملاً امن است. گذشته از این، خیلی مهم است که خانم‌ها در طول دوران بارداری‌شان ورزش کنند. با ورزش مناسب، می‌توان از خیلی مشکلات متداول در دوران بارداری همچون یبوست، خستگی و کمردرد

ادامه مطلب ...
آیا می‌خواهید عضلات شکمی متناسب داشته باشید؟

دکتر صادق کرمانی متخصص درمان چاقی و لاغری گفت: تصور برخی‌ها این است که کم خوردن به کاهش وزن کمک می‌کند در صورتی که هیچ وعده غذایی را نباید حذف کنید. وی ادامه داد: خوردن یک صبحانه سالم می‌تواند باعث بالا رفتن فعالیت متابولیسم‌تان شود، فشارخونتان را تنظیم و تا وقت نهاد انرژی شما را تأمین کند. دکتر کرمانی در خصوص غذاهای کمک کننده به لاغر کردن دور کمر تصریح کرد: جو دوسر سرشار از فیبر، یک گزینه عالی است چرا که حالت اشباع کننده داشته و به دیر گرسته شدن کمک می‌کند. همچنین بادام‌ها منبع غنی از تک چربی‌های اشباع نشده هستند که باعث کاهش چربی‌های شکمی می

ادامه مطلب ...
ده حرکت ورزشی برای کسانی که حوصله ورزش کردن ندارند! (بخش دوم)

تحقیقات زیادی ثابت کردن بین تماشای تلویزیون و چاقی رابطه قوی وجود داره و نشستن برای ساعت های طولانی میتونه مضرات زیادی داشته باشه. یکی از عمده ترین و بدیهی ترین مشکلات ناشی از نشستن طولانی مدت باعث بد شکل شدن بدن ما میشه. اما برای این مشکل هم راه حلی وجود داره تا حتی وقتی که دارین تلویزیون هم میبینین ورزش کنین. برگرداندن کمر. اگه زیاد روی صندلی و کاناپه میشینین خب حتما چاره ای ندارین! با این حرکت میتونین کل بدن رو به کار بگیرین. روی شکم خوابیده و مثل عکس بدنتون رو خم کرده و دوباره به حالت اول برگردین. بعد از ۵ بار استراحت کرده و بعد ادامه ب

ادامه مطلب ...
از فضای كابينت ها بیشترین استفاده را ببرید

کابینت ها نقش بسیار زیادی در دکوراسیون آشپزخانه و همچنین مرتب کردن وسایل آشپزخانه دارد و باید اصول استفاده از کابینت را فرا بگیریم. به همین بهانه در این مطلب نکاتی را به شما عزیزان ارائه می دهیم که بتوانید با استفاده از آن ها بیشترین استفاده را از فضای کابینت های آشپزخانه تان داشته باشید. شاید اگر 20 سال پیش بود ماجرا خیلی اهمیتی نداشت. هرچقدر از وسیله‌ها را که می‌شد در کابینت می‌گذاشتیم و باقی را هم روی تخت و کنار دیوار آشپزخانه ردیف می‌کردیم. ‌مهمان هم اگر سر می‌رسید در آشپزخانه را می‌بستیم و خلاص. اما این روزها که دیوارها برداشته شده و هم

ادامه مطلب ...
ده حرکت ورزشی برای کسانی که حوصله ورزش کردن ندارند! (بخش اول)

اگه دارین این مطلب رو میخونین پس شما هم جز دسته ای هستین که حوصله ورزش کردن رو ندارن و تنبل هستن! اما جای نگرانی نیست و خیلی هم بد به نظر نمیرسه. اگه دائما نشسته هستین و دوست ندارین از جاتون تکون بخورین پس حتما وزنتون در حال اضافه شدنه. تحقیقات زیادی ثابت کردن بین تماشای تلویزیون و چاقی رابطه قوی وجود داره و نشستن برای ساعت های طولانی میتونه مضرات زیادی داشته باشه. یکی از عمده ترین و بدیهی ترین مشکلات ناشی از نشستن طولانی مدت باعث بد شکل شدن بدن ما میشه. اما برای این مشکل هم راه حلی وجود داره تا حتی وقتی که دارین تلویزیون هم میبینین ورزش کن

ادامه مطلب ...
چگونه با یک متابولیسم کند، وزن کم کنید

یک متابولیسم کند می‌تواند مانع خوش اندام ماندن شما شود. هنگامیکه سرعت سوخت و ساز شما کندتر از بقیه باشد، یعنی شما باید بسیار سخت‌تر تلاش کنید تا به نتایج مشابه دیگران دست یابید. همچنین، برای حفظ اندام‌تان باید مراقب آنچه که می‌خورید نیز باشید. یک متابولیسم کند، معمولا توسط دو چیز به وجود می آید: رژیم غذایی نامناسب یا یک مشکل سلامتی زمینه‌‌دار. اگر نگران کندی سرعت سوخت و سازتان هستید و گمان می‌کنید که از یک بیماری رنج می‌برید، بهتر است برای دریافت تشخیص مناسب با پزشک‌تان مشورت کنید. چه چیزی باعث کند شدن متابولیسم می‌شود؟. کم کاری تیروئید. غده

ادامه مطلب ...
پیلاتس شما را خوشحال می‌کند!

وقتی برای ثبت‌نام به باشگاه‌های ورزشی می‌روید شاید اسم عجیب پیلاتس توجه‌تان را به خودش جلب کند. مسوول باشگاه به زبان ساده توضیح می‌دهد که پیلاتس ورزشی است که از نظر انعطاف‌پذیر کردن بدن به یوگا شبیه است اما در این ورزش نسبت به یوگا تحرک بیشتری وجود دارد و برخی از حرکات هم به ورزش ایروبیک نزدیک هستند. از این رو پیلاتس را ورزشی مابین ایروبیک و یوگا می‌دانند. پیلاتس به شکل‌دهی بدن شما کمک می‌کند و سبب چربی‌سوزی می‌شود. حرکات آن دشوار نیست و معمولا همه گروه‌های سنی می‌توانند در کلاس‌های پیلاتس شرکت کنند. با این وجود اگر می‌خواهید این ورزش را شر

ادامه مطلب ...

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه