ورزش در یه باشگاه انتخابیه که خودتون انجام دادین، پس باشگاه رو به کلوبی تبدیل نکنین که توش مجله بخونین یا تلویزیون نگاه کنین. اگه فکر میکنین که به جای تمرین توی باشگاه باید یه جای دیگه باشین پس شاید واقعا همینطوره. اگه باید ورزش کنین پس با قدرت و جدیت انجامش بدین.

۵ کار اشتباهی که افراد در باشگاه های ورزشی انجام می دهند

اشتباه اول: نداشتن جدیت
ورزش در یه باشگاه انتخابیه که خودتون انجام دادین، پس باشگاه رو به کلوبی تبدیل نکنین که توش مجله بخونین یا تلویزیون نگاه کنین. اگه فکر میکنین که به جای تمرین توی باشگاه باید یه جای دیگه باشین پس شاید واقعا همینطوره. اگه باید ورزش کنین پس با قدرت و جدیت انجامش بدین.

اشتباه دوم: برآورد اشتباه از میزان کالری که میسوزونین
اغلب اعداد روی دستگاه ها اشتباه هستن. اجازه ندین که شما رو فریب بدن و باور کنین که خیلی زیاد یا خیلی کم ورزش کردین. استپر یا دوچرخه ثابت ممکنه بهتون بگه که ۳۰۰ کالری سوزوندین اما حقیقت ممکنه این باشه که فقط ۱۵۰ تا کالری بوده باشه. این اتفاق ممکنه به این خاطر باشه که شما بیش از حد به میله های دستگاه تکیه میدین.

اشتباه سوم: استفاده از یه روال تمرینات به طور مداوم
همیشه یه تمرین رو انجام ندین. بدیهیه که انجام مداوم یه تمرین شما رو خسته میکنه. سعی کنین که ورزش های مختلف رو هر روزی که به باشگاه میرین با هم ترکیب کنین.

اشتباه چهارم: سرعت بیش از حد یا عجله داشتن
شما تو یه ماموریت مهم نیستین که اینقد عجله داشته باشین! پس سرعتتون رو کم کنین. روال بدنسازی طوریه که باید با حرکات آرام و با جدیت انجام بشه. اگه بخواین سریع تمومش کنین پس به طور کامل از مزایای ورزشی که انجام میدین برخوردار نمیشین.

اشتباه پنجم: فقط در اجتماع بودن بدون ورزش کردن
بیشتر اوقات، افرادی که به باشگاه میان دنبال این هستن که یه زمانی رو با دوستاشون بگذرونن. این افراد گپ میزنن، میخندن و یادشون میره که باید روی کارهایی میخواستن انجام بدن تمرکز کنن. اونا به سختی متوجه میشن که زمان به سرعت میگذره و باید برن. گپ زدن با دوستاتون رو برای یه زمان و یه جای دیگه بذارین.

منبع: نوین زی

نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه