آیا دوست دارین که تمرینات یوگا رو در خونه شروع کنین اما نمیدونین که چطور باید شروع کنین؟ خب ما برای شروع بهتون چند تا نکته ساده رو یاد میدیم…

آیا دوست دارین که تمرینات یوگا رو در خونه شروع کنین اما نمیدونین که چطور باید شروع کنین؟ خب ما برای شروع بهتون چند تا نکته ساده رو یاد میدیم…

  • یه زمان ثابت برای تمرینات مشخص کنین: اول از همه، باید انجام تمرینات یوگا در یه ساعت معین رو به یه عادت تبدیل کنین، هر چند که در خونه تمرین میکنین. انجام تمرینات میتونه یه ساعت خاصی باشه مثلا درست بعد از بیدار شدن یا شبها. تنظیم یه ساعت مشخص به شما این امکان رو میده که هر روز تمرینات یوگا رو بدون وقفه انجام بدین.
  • فضای مخصوص به خودتون رو مشخص کنین: اگه تو خونه تمرین یوگا انجام میدین، امکانش هست که به خاطر فعالیت های اعضای خانوادتون حواستون پرت بشه، یا زنگ در خونه یا تلفن اذیتتون کنه و … یه جای مخصوص رو انتخاب کنین که حواستون پرت نشه.

۵ نکته برای مبتدیان یوگا

  • از کم شروع کنین: اگه یه تازه کار هستین، از حالت های ساده تمرینات یوگا یا ورزش های کششی شروع کنین. حتی ۲۰ دقیقه تمرین یوگا از جمله حالت پرانایام میتونه موثر باشه.
  • آموزش: اگه لازمه به مدت یه ماه به کلاس یوگا برین یا یه معلم خونگی استخدام کنین تا همه تمرینات رو یاد بگیرین. بعد از اینکه این مدت گذشت خودتون میتونین به تنهایی تمرین کنین. اگه امکانشو نداشتین که به کلاس برین یا معلم خصوصی داشته باشین از یه دی وی دی آموزشی کمک بگیرین.
  • موود : یوگا پیدا کردن آرامش درونیه. در خونه با استفاده از نور چراغ ها و پخش یه موسیقی آروم در پس زمینه یه موود ایجاد کنین تا بهتون انگیزه بده تمرینات یوگا رو انجام بدین.

منبع: نوین زی

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه