صبحانه مفصل و شام کم. یک گروه از زنان چاق ۵۰۰ کالری در صبحانه، ۵۰۰ کالری در ناهار، و ۲۰۰ کالری در شام دریافت کردن. یک گروه دیگه همان مواد غذایی را خوردن با این تفاوت که ۲۰۰ کالری در طول روز و ۷۰۰ کالری در شب دریافت کردن. بعد از ۱۳ ماه، اونایی که صبحانه مفصل خورده بودن ۱۸ پوند وزن کم کردن، در حالی که گروه دوم که شام مفصل داشتن فقط حدودا ۷ پوند وزن از دست دادن.

۵ترفند کاهش وزن از پزشکان

صبحانه مفصل و شام کم. یک گروه از زنان چاق ۵۰۰ کالری در صبحانه، ۵۰۰ کالری در ناهار، و ۲۰۰ کالری در شام دریافت کردن. یک گروه دیگه همان مواد غذایی را خوردن با این تفاوت که ۲۰۰ کالری در طول روز و ۷۰۰ کالری در شب دریافت کردن. بعد از ۱۳ ماه، اونایی که صبحانه مفصل خورده بودن ۱۸ پوند وزن کم کردن، در حالی که گروه دوم که شام مفصل داشتن فقط حدودا ۷ پوند وزن از دست دادن.
از کاسه ها و ظرفای کوچکتر استفاده کنین. در یک مطالعه کلاسیک، کارشناسان تغذیه برای خودشون ۳۱ درصد بستنی بیشتر در یک کاسه ۳۴ اونسی خورده بودن نسبت به اونایی که در یک کاسه ۱۷ اونسی بستنی سرو کرده بودن، بدون اینکه خودشون متوجه انجام اینکار بشن.
آب نبات ها و شکلات های بسته بندی. طبق یافته های یک مطالعه سویسی مردم ۳۰ درصد کمتر آب نبات و شکلات میخورن وقتی که مجبورن اول بسته بندیشو باز کنن. تلاش برای باز کردن بسته بندی میتونه باعث بشه کمتر بخورین.
وقتی دارین فیلم میبینید بی فکر تنقلات نخورین. افرادی که بیشتر از دیگران ذرت بو داده و تنقلات میخورن بیشتر احتمال داره که حتی اگه تازه هم نباشن به خوردنش ادامه بدن. در حالی که کسایی که هنگام فیلم دیدن ذرت بو داده نمیخوردن معمولا کمتر به خوردن تنقلات مونده و بیات تمایل دارند. برای دانستن طعم و مزه غذاها زمان بذارید.
یک شروع سالم داشته باشین. ۸۶ درصد کسایی که بشقاب شامشون را با میوه پر کرده بودن اول نگاهشون به میوه ها افتاده بود، اما فقط ۵۴ درصد افرادی که اول خوراکهایی مثل بیکن و تخم مرغ را دیده بودن میوه را انتخاب کردن.

منبع: نوین زی

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :