پشتتون رو صاف نگه دارین و شونه هاتون رو در امتداد بدن یه آرومی به سمت جلو بکشید و دوباره به حالت اول برگردین.

۳ ورزش برای داشتن شونه های عضله ای و ورزشکاری

پشتتون رو صاف نگه دارین و شونه هاتون رو در امتداد بدن یه آرومی به سمت جلو بکشید و دوباره به حالت اول برگردین. این بار همین کارو تکرار کنین اما شونه هاتون رو به سمت عقب بکشین.
۱۰ بار از جلو و ۱۰ بار از عقب تکرارش کنین.
هیچ چیز زیباتر از داشتن شونه های عضله ای و ورزشی نیست. انجام دادن ورزش ها به صورت ۳-۲ بار در هفته و بعد برای نگه داشتن نتیجه هفته ای ۲-۱ بار در هفته موثره. به علاوه در شب زمان مناسبیه برای استراحت شونه ها.

گام اول :
در حالت ایستاده پاهاتون رو کمی از هم باز کنین دم بگیرین و دستاتون رو بالا ببرین و بکشین به سمت سقف بدون اینکه شونه هاتون رو تکون بدین بعد بازدم و دستاتون رو به پایین برگردونین. ( ۸ مرتبه انجام بدین )

گام دوم :
جلوی دیوار بایستین و بدون اینکه لگن خودتون رو تکون بدین نیم تنه ی راستتون رو از شونه به سمت چپ ببرین و بعد به حالت اول برگردین و همین حرکت رو از طرف دیگه انجام بدین. ( هرطرف ۵ مرتبه )

گام سوم :
پشتتون رو صاف نگه دارین و شونه هاتون رو در امتداد بدن یه آرومی به سمت جلو بکشید و دوباره به حالت اول برگردین. این بار همین کارو تکرار کنین اما شونه هاتون رو به سمت عقب بکشین.
۱۰ بار از جلو و ۱۰ بار از عقب تکرارش کنین.

منبع: نوین زی

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه