در بخش اول مطلب به چند عادتی که به طور طبیعی باعث لاغر شدن شما میشن اشاره کردیم، و حالا ادامه این عادات:

در بخش اول مطلببه چند عادتی که به طور طبیعی باعث لاغر شدن شما میشن اشاره کردیم، و حالا ادامه این عادات:

۱۵ عادتی که به طور طبیعی باعث لاغری شما می شود! (بخش دوم)

درست خرید کنین تا وزن کم کنین
وقتی که برای خرید مواد غذایی بیرون میرین، برخی از خریدهاتون رو در یه بسته بذارین و با خودتون حمل کنین تا مقاومتتون رو افزایش بده و کالری بسوزونین. در خرید لباس، میتونین لباس ها مختلف رو امتحان کنین، حتی لازم نیست اونا رو بخرین در حالی که به راحتی با اینکار ۶۰ کالری میسوزونین.

بنزین زدن در پمپ بنزین!
سفت کردن ساق پا در پمپ بنزین شاید کمی عجیب به نظر برسه اما اگه تونستین حتما امتحانش کنین. یکی از دستهاتون رو روی ماشین بذارین و روی پنجه پا بایستید. به آرامی بشینین و بلند شین تا باک ماشینتون پر بشه. این ورزش رو میتونن حداقل ۵۰ مرتبه در هر بار تکرار کنین.

خودتون رو شارژ کنین
هر باری که برای پرداخت قبوض در صف ایستادین یا وقتایی کاری برای انجام ندارین، روی هر دو پا بایستید و دستهاتون رو در پشتتون به هم قلاب کنین و شانه ها رو فشار بیارین (برای باز کردن قفسه سینه). این حرکت یوگا، انرژی زا بوده و باعث تحریک سیستم عصبی میشه. این حالت رو برای ده تا بیست ثانیه نگه داشته و نفس عمیق بکشین.

پله ها
استفاده از پله ها همیشه یه روش عالی برای سوزوندن کالری ها بوده، هست و خواهد بود. برای ۵ روز هفته، هر روز به مدت دو دقیقه از پله ها بالا برین تا به اندازه ۲۰ دقیقه پیاده روی ۱۰۰ تا ۱۴۰ کالری بسوزونین.

کشش بدن در شب ها
اگه شبها کمی بدنتون رو کش بدین آرامش بیشتری خواهید داشت. بنشینین و بدون اینکه پاهاتون رو روی هم بندازین، به آرومی دستهاتون رو بالای سر قلاب کنین و ستون فقراتتون رو کش بدین. به آرومی نفستون رو بیرون بدین و عمیق نفس بکشین. وقتی به این حالت رسیدین برای بیست ثانیه نگه اش دارین تا آرامش سریعی رو تجربه کنین.

تقویت عضلات ران
قبل از اینکه استراحت کنین، روی کمر دراز بکشین، پاهاتون رو بالا برده و روی لبه صندلی بزارین. زانوها رو به آرامی خم کرده و باسن تون رو بالا بیارین. برای پنج ثانیه نگه اش دارین، استراحت کرده و این کار رو تکرار کنین. ۱۰ تا ۱۲ مرتبه این کار رو انجام بدین تا عضلات درونی و عقب ران سفت بشن.

آواز بخونین
آواز خوندن باعث میشه روحیه تون بالا بره و تقریبا ۷۰ کالری بسوزونین.

دور بزنین
اگه باشگاه میرین یا فوتبال بازی میکنین، چند لحظه وقت بذارین تا دور زمین بدوین. چهار یا پنج بار دویدن دور زمین با یک مایل دویدن برابری میکنه و ۷۵ کالری هم میسوزونین.

منبع: نوین زی

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه