سری مجموعه تمرینات زیر را که تنها در هفت دقیقه می توان انجام داد طراحی شده است ؛ بین این تمرینات ورزشی باید ده ثانیه تنفس برقرار شود. هر تمرین باید در حدود 30 ثانیه انجام گیرد.این 12 تمرین می تواند طبق شکل و دستورالعمل زیر انجام شود:

12 تمرین ساده ورزشی

سری مجموعه تمرینات زیر را که تنها در هفت دقیقه می توان انجام داد طراحی شده است ؛ بین این تمرینات ورزشی باید ده ثانیه تنفس برقرار شود. هر تمرین باید در حدود ۳۰ ثانیه انجام گیرد.این ۱۲ تمرین می تواند طبق شکل و دستورالعمل زیر انجام شود:

12 تمرین ساده ورزشی

دیوار نشسته
فشار
انقباض شکم
گام برداشتن روی صندلی
اسکات
تمرینات پشت بازو روی صندلی
تابلو
تمرینات بالا زانو ایستاده و درجا
پرتاب
فشار به بالا و چرخش
تخته های جانبی

این تمرین ها بخاطر اینکه تمام بدن را درگیر می کنند انتخاب شده اند ؛ همچنین آنها گروهی از عضله ها را در یک زمان ورزش می دهند.درحالیکه این تمرینات نمی توانند به تنهایی شما را برای آماده سازی المپیک کمک کنند ، اما انجام دادن آنها در روز روشی ساده و سریع است که تمامی بدنی شما را در جنگ با دنیای مدرن آماده می کند.
در دسترس و عملی بودن این تمرینات می تواند به بدن شما کمک کنند تا به وزن ایده آل خود برسد و آن را در حالت متعادل نگاه دارد و این می تواند گزینه ای مناسب برای سلامتی بدن شما باشد. افرادیکه قبلا اعتقاد داشتند زمان مناسب و کافی برای ورزش ندارند حالا می توانند از این ورزش ها برای بهبود سلامتی خود و مزایایی که این تمرینات متوجه آنها می کند برخوردار شوند.از طرف دیگر شما باید قبل از انجام هرگونه تمرین ورزشی جدید با پزشک خود مشورت کنید مخصوص اگر ورزش مورد نظر شدید و سخت باشد.

منبع: ileev

 

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه