در قسمت اول مطلب به چند مورد اشاره کردیم که با انجام اونا میتونین تناسب اندامتون رو حفظ کنین و حالا ادامه ی این موارد…

در قسمت اول مطلب به چند مورد اشاره کردیم که با انجام اونا میتونین تناسب اندامتون رو حفظ کنین و حالا ادامه ی این موارد…
حتی با وجود ورزش هم میتونین چاق بشین! بستگی داره چی میخورین

وقتی برنامه ورزشی داریم هم ممکنه چاق بشیم؟ جواب مثبته. اگه هر باری که تمرین میکنین بخواین با یه دونات یا بستنی به خودتون جایزه بدین، مطمئنا پیشرفت نمیکنین. تغذیه سالم بخشی مهم در حفظ تناسب اندامه.

قانون ۱۵/۸۵ رو اجرا کنین
خیلی ها هستن که میگن همیشه میشه هر چیزی رو خورد به شرطی که اعتدال رو رعایت کنیم. اما منظور از اعتدال واقعا چیه؟ خب، یکی از کارهایی که برای حفظ اعتدال باید انجام بدین اینه که از قانون ۱۵/۸۵ پیروی کنین. یعنی ۸۵ درصد مواقع غذاهای سالم و بی ضرر بخورین و ۱۵ درصد باقی مونده هم چیزای دیگه.

شیرینی

حتی زمانی که مریض هستین هم ورزش کنین
شاید وقتایی که مریض و آسیب دیده هستین (البته نه خیلی شدید) دلتون نخواد ورزش کنین، اما نادیده گرفتن جلسات تمرین خیلی بیشتر بهتون صدمه میزنه. اگه نمیتونین ورزشتون رو به طور کامل انجام بدین، یه ورزش سبک و ساده رو امتحان کنین.

یه رفیق پیدا کنین
ورزش کردن با یه دوست باعث میشه هر دوتون خیلی بیشتر لذت ببرین و کمتر احتمال داره از یه جلسه بگذرین. داشتن دوست و همراه باعث میشه زمان براتون سریع تر بگذره.

خوب بخوابین
هر چقد که بیشتر ورزش میکنین، بیشتر هم باید بخوابین. بدن به زمان کافی نیاز داره تا خودش رو ترمیم کنه. خیلی شرم آور میشه فقط به این خاطر که به اندازه کافی نمیخوابین، از ورزش کردنتون نتیجه نگیرین.

ازش لذت ببرین
به جای اینکه فکر کنین مجبور به ورزش کردن هستین، به این فکر کنین که دوست دارین ورزش کنین. اگه ورزش براتون مثل شکنج�� است، یه ورزش متفاوت دیگه رو امتحان کنین تا ازش لذت ببرین.

منبع: نوین زی

Tweet ۱۱ کاری که افراد دارای تناسب اندام انجام می دهند! (بخش دوم) - تصویر 2
کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :