آیا شما هم حسرت میخورین که مثل خیلی ها نمیتونین به باشگاه برین؟ خب اگه ما بهتون بگیم که با چند تغییر کوچیک میتونین مثل اونا بشین چی؟

آیا شما هم حسرت میخورین که مثل خیلی ها نمیتونین به باشگاه برین؟ خب اگه ما بهتون بگیم که با چند تغییر کوچیک میتونین مثل اونا بشین چی؟ این یازده عادت ساده رو وارد زندگیتون کنین تا به طور اتوماتیک به کسی تبدیل بشین که تناسب اندام داره!

حتی اگه ۱۵ دقیقه هم وقت دارین ورزش کنین
نمیتونین به باشگاه برین؟ اینکه غصه خوردن نداره! میتونین اطراف خونه تون پیاده روی کنین، از پله ها بالا و پایین برین یا تمرینات ساده و سبک انجام بدین.

یه اپلیکیشن تناسب اندام دانلود کنین
با این اپلیکیشن میتونین به طور دقیق ببینین که چقدر فعالیت داشتین. به طور ایده آل باید روزانه ۱۰۰۰۰ قدم راه برین، اما اگه کارتون پشت میزیه، ممکنه فقط ۴۰۰۰ قدم راه برین. خوشبختانه با داشتن این اپلیکیشن ها انگیزه پیدا میکنین که بیشتر راه برین.

ورزش-کردن

روی این تمرکز کنین که چطوری بعد از ورزش احساس خوبی داشته باشین
کاملا درسته که ورزش کردن گاهی سخته، اما آیا ارزش احساسی که بعدش دارین رو نداره؟ به جای فکر کردن به سختی هاش به حس خوبی که بعدش دارین فکر کنین و خودتون رو وادار کنین که رو به جلو حرکت کنین.

تمرینات ترکیبی انجام بدین
انجام دادن یه تمرین خاص میتونه خسته کننده باشه، پس چیزای متفاوت رو تجربه کنین. مثلا یکبار در هفته یوگا انجام بدین، به کلاس زومبا برین، یا کیک بوکس رو امتحان کرده یا برای دویدن به پارک برین. تغییر میتونه شما رو علاقه مند نگه داره.

برای تناسب اندام منتظر یه مناسبت خاص نباشین!
به جای اینکه قبل عروسی یاد لاغر شدن بیفتین، تناسب اندام رو بخشی از زندگیتون بدونین. با تمرین قبل از هر مناسبت خاصی فقط به خودتون صدمه میزنین. اگه در تمام سال برنامه تناسب اندامتون رو دنبال کنین برای هر مناسبتی هم آماده هستین!

ادامه داره…

منبع: نوین زی

Tweet ۱۱ کاری که افراد دارای تناسب اندام انجام می دهند! (بخش اول) - تصویر 2
کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه