در پست قبلی تعدادی از راه هایی که بهتون کمک میکنه که سرکار یا پشت میز کارتون بی حرکت نباشین همراه با علت هاشون بهتون گفتیم، حالا تو این مطلب بقیه اونها رو بخونین.

در پست قبلی تعدادی از راه هایی که بهتون کمک میکنه که سرکار یا پشت میز کارتون بی حرکت نباشین همراه با علت هاشون بهتون گفتیم، حالا تو این مطلب بقیه اونها رو بخونین.

۱۰ راه برای اینکه سر کار ساکن و بی حرکت نباشید ( بخش دوم )

به دردهای خودتون اهمیت بدین
احساس میکنین گردنتون گرفته؟ احساس کمی کمر درد دارین؟ درواقع این بدنتونه که بهتون پیام میده که از جاتون بلند شین و یه حرکتی بکنین. هرزمان که احساس درد و یا گرفتگی داشتین، از اون به عنوان بهونه ای برای ایستاده، کشش و یا رفتن به پیاده روی کوتاه استفاده کنین.

به نهار خوردنتون، فعالیت اضافه کنین
وقت نهار، بهترین زمانه برای اینکه دست از کار بکشین و از میز کارتون دور بشین. اگه با خودتون نهار میارین، سعی کنین اونو بسته بندی کنین و جایی غیر از میز کارتون نهار بخورین. اگه از جایی سفارش میدین، سعی کنین رستورانی رو انتخاب کنین که غذاتونو نیاره و خودتون برین و غذاتونو تحویل بگیرین. یا اینکه میتونین پشت میز در حین کارتون غذا بخورین و سپس بعد از اون برای استراحت به یه پیاده روی طولانی تر برین.

کمتر ایمیل بزنین، بیشتر ملاقات حضوری داشته باشین
اگه از همکارتون سوالی دارین، به جای اینکه ایمیل بزنین برین سر میزشون و ازشون بپرسین. اینجوری به طور همزمان هم جوابتونو سریعتر میگیرین و هم فعالیت روزانه‌تون رو بیشتر میکنین.

بیشتر راه برین
باز هم این موضوع به طرز فکر شما برمیگرده که در هر موقعیتی چقدر میتونین حرکت کنین. شاید به این معنیه که با استفاده از سرویس بهداشتی که به میز کارتون دورتره و یا در نظر گرفتن راه طولانی به اتاق استراحت و یا نهارخوری، بیشتر حرکت کنین. هرچی که باشه شما همیشه از راه رفتن اضافه تر بهره میبرین و زمان زیادی از روز شما رو هم نمیگیره.

بیشتر آب بنوشین
البته آب کافی در بدن برای سلامت شما مهمه، اما علاوه بر کمک به عملکرد نقش اعضای بدنتون و افزایش سطح انرژی شما، نوشیدن آب باعث میشه بیشتر از سرویس بهداشتی استفاده کنین که این براتون مهمه.

بیرون از خونه ورزش کنین به جای اینکه غذا بخورین
اگه عادت دارین که یک ساعت از روز کاری خودتونو نهار از بیرون بخورین، به جاش همون مقدار پول رو برای عضویت در یه باشگاه ورزشی هزینه کنین. مقدار زیادی از تمرین های مختلف هست که میتونه در عرض چند دقیقه به طور موثر باعث بهبود سلامت و تناسب اندامتون بشه.

منبع: نوین زی

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه