شاید مثل بچه ها از سبزیجات فراری باشین! اما بذارین بگیم که کلم بروکلی خواص خیلی زیادی داره.

شاید مثل بچه ها از سبزیجات فراری باشین! اما بذارین بگیم که کلم بروکلی خواص خیلی زیادی داره. جالب ترین خاصیتش اینه که میتونه به طور موثر بهتون کمک کنه تا وزن کم کنین. بروکلی حاوی مقادیر زیادی فیبر، ویتامین ها و مواد معدنیه و کم کالری و کم چربیه. با اضافه کردن این سبزی به رژیم غذایتتون میتونین نیاز روزانتون به مواد مغذی رو تامین کرده و همزمان وزن کم کنین!

کلم بروکلی بخورید تا وزن کم کنید!

فواید مصرف بروکلی
از اونجایی که بروکلی مقدار زیادی فیبر داره، گرسنگیتون رو کنترل میکنه. مواد غذایی فیبر دار باعث میشن تا کمتر غذا بخورین و چربی های بیشتری بسوزونین.
بروکلی با دارا بودن ویتامین های A، C و K و کلسیم، با سرطان روده، کاهش فشار خون و بیماری های قلبی مبارزه میکنه. این سبزی به سلامتیتون کمک کرده و باعث میشه کمرتون باریک بشه!
یک فنجان کلم بروکلی پخته دو برابر نیاز روزانه بدن به ویتامین های C و K رو تامین میکنه. بهترین قسمتش اینه که یه وعده بروکلی فقط ۴۰ کالری داره و این امر میتونه اثر قابل توجهی بر وزنتون داشته باشه.

جدای از اون، بروکلی مقادیر کافی آب داره، به این معنی که یه حجم بدون کالری به وعده غذاییتون اضافه میکنه.
به خاطر داشته باشین که فقط اضافه کردن بروکلی به غذاتون به کاهش وزن کمک نمیکنه بلکه باید به عنوان یه جایگزین برای غذاهای دیگه هم استفادش کنین. مثلا بروکلی رو به جای نودل به سوپتون اضافه کرده یا ازش به جای ماکارانی یا برنج در غذاهای دیگه استفاده کنین. بروکلی خیلی سالم تره اگه بخارپزش کنین یا خام بخورین. با این حال، اون مواد مغذی کمی رو حفظ میکنه اگه با حرارت کم سرخش کنین.
حالا که فواید کلم بروکلی رو میدونین، اونو به ماده غذایی مورد علاقتون تبدیل کنین.

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه