پیاده روی متوسط و با شدت از بهترین تمرینات قلبی عروقی هست. تاثیرش ممکنه کم باشه اما به این معنیه که تاثیرش روی زانوهاتون کم میشه به خصوص اگه شما در حال حمل وزن بیش از حد انتظار باشین.

چگونه درست راه برویم؟

پیاده روی متوسط و با شدت از بهترین تمرینات قلبی عروقی هست. تاثیرش ممکنه کم باشه اما به این معنیه که تاثیرش روی زانوهاتون کم میشه به خصوص اگه شما در حال حمل وزن بیش از حد انتظار باشین. مهمه که شما با خوب راه رفتنتون میتونین مقدار کالری که میسوزونید رو افزایش بدین و راه رفتنتونو لذت بخش تر کنین.
شما میخواین راه رفتنو با کل بدنتون تجربه کنین نه اینکه فقط شامل پاهاتون بشه. بنابراین از بالای بدنتون بیشتر استفاده کنین چون میزان بیشتری کالری میسوزونه. حتما سرتونو موقع راه رفتن به جلو بگیرین، زویه دار نکنین و شونه هاتون رو زاویه ۹۰ درجه نگه دارین و همینطور که راه میرین صاف نگهشون دارین. و هنگامی که قدم برمیدارین روی پاشنه ی کفشاتون تمرکر کنین نه اینکه روی نوک پنجه هاتون. بهترین بخش این ورزش اینه که شما هرجایی میتونین راه برین، اطراف محله زندگیتون، در طول زمان استراحت و ناهار و یا حتی در بازار!

منبع: نوین زی

نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه