هوش هیجانی مهمتر از هوش روانی در محل کار و محیط اجتماعیه. انعطاف ماهیچه های احساس و سالم نگه داشتنشون در زندگی روزمره و افزایش ارتباطاتتون با دیگران کار بسیار سختیه.

هوش هیجانی مهمتر از هوش روانی در محل کار و محیط اجتماعیه. انعطاف ماهیچه های احساس و سالم نگه داشتنشون در زندگی روزمره و افزایش ارتباطاتتون با دیگران کار بسیار سختیه.

  • حواستون به احساساتتون باشه. توجه خاصی بر زمانهایی که احساس شادی یا ناراحتی میکنین داشته باشین.
  • با حس های بد مقابله کنین. خیلی مهمه که خودتون رو از حسای بد رها کنین چون ممکنه این احساس شما رو در افسردگی غوطه ور کنه. خوشحال بودن تمام وقت شما رو از خطرات اطرافتون دور میکنه.
  • مطمئن شین که اطرافتون پر از آدمای مثبته.

چگونه از نظر احساسی سالم باشید

  • از تحریک شنواییتون استفاده کنین. موسیقی های خوب و شاد و به چیزایی گوش بدین که انگیزه بخش هستن. این کلیدی برای سالم بودن از نظر احساسیه.
  • حرفای مثبت بزنین. اولین چیزی که صبح به خودتون میگین باید این جمله باشه :”من خودمو دوست دارم وبه خودم احترام میذارم”. این کار واقعا موثره.
  • از مواد مخدر و مشروبات الکلی دوری کنین. این مواد فقط سبب اختلال در عملکرد مغزتون میشه و میتونه به بی ثباتی احساسی منجر بشه.
  • از طریق نوشتن خودتون رو آروم کنین. نوشتن احساستون روی کاغذ واقعا بهتون کمک میکنه که احساس رهایی و آرامش داشته باشین.

منبع: نوین زی

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه