کسانی که زندگی بدون تحرکی دارن ، نه تنها باید به تناسب اندامشون توجه کنن بلکه باید به بهبود جریان خون بدنشون هم فکر کنن. نشستن های طولانی برای کار با کامپیوتر باعث خستگی شده و لازمه تا به طور منظم ورزش کنین. ورزش نکردن جریان خون بدن رو کند میکنه.

کسانی که زندگی بدون تحرکی دارن ، نه تنها باید به تناسب اندامشون توجه کنن بلکه باید به بهبود جریان خون بدنشون هم فکر کنن. نشستن های طولانی برای کار با کامپیوتر باعث خستگی شده و لازمه تا به طور منظم ورزش کنین. ورزش نکردن جریان خون بدن رو کند میکنه.

داشتن جریان خون خوب در بدن برای بهبود عملکرد حافظه، حفظ تمرکز، جلوگیری از تشکیل سموم و چابک نگه داشتن مفاصل بدن ضروریه. در ادامه براتون ورزش هایی رو میگیم که با انجامشون به طور منظم جریان خون در بدنتون افزایش پیدا میکنه.

چه ورزش هایی برای بهبود جریان خون مفید هستند؟

 

پیاده روی
پیاده روی ساده ترین و راحت ترین ورزش دنیاست. اگه وقت ندارین هر روز به باشگاه برین ، پس هیچکس نیمتونه باعث بشه که شما پیاده روی نکنین. حداقل ۳۰ دقیقه در روز پیاده روی کنین. بعد از صرف ناهار در محل کار برای ۵ دقیقه توی دفترتون راه برین.

شنا
اگه باشگاه رفتن رو دوست ندارین و آرزو میکنین که کاری سرگرم کننده و جالب انجام بدین، پس شنا انتخاب خوبیه. شنا کردن نه تنها لذت بخشه بلکه شکل خوبی از فعالیت های جسمیه.

ایروبیک
اگه به موسیقی علاقه مند هستین، مطمئنا این ور و اونور جنبیدن رو هم دوست دارین. ایروبیک میتونه شکل خوبی از ورزش باشه و جنبه های خسته کننده ورزش های دیگه رو از بین ببره. میتونین به کلاس ایروبیک برین یا از دی وی دی هایی که در فروشگاه ها و به صورت آنلاین موجوده استفاده کنین.

دوچرخه سواری
دوچرخه سواری تمرین خوبی برای رگ ها و قلب است و جریان خون رو بهبود میده. دوچرخه سواری منظم ، عضلات پا و ران رو تقویت میکنه. این ورزش به خصوص برای کسانی مفیده که سبک زندگی بدون تحرکی دارن.

رقص
وقتی حرف بهبود جریان خون به میون میاد، رقص در انجام این کار خیلی موثره. این ورزش سلامتی قلبی عروقی رو بهبود داده، عضلات شکم رو تقویت کرده و حرکات روده رو بهتر میکنه.

منبع: نوین زی

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه