معمولا ۴ تا ۶ هفته طول می‌کشه تا تغییراتی که در اثر بارداری و زایمان ایجاد شدن، بهبود پیدا کنن.

چه زمانی پس از زایمان می‌توانید ورزش کنید؟

معمولا ۴ تا ۶ هفته طول می‌کشه تا تغییراتی که در اثر بارداری و زایمان ایجاد شدن، بهبود پیدا کنن. زمانی که پزشک به شما بگه می‌تونین کارهای روزمره خودتونو انجام بدین، به شرطی که خودتون هم آمادگی کافی داشته‌باشین، می‌تونین یک برنامه‌ی ملایم ورزشی رو شروع کنین. پیاده‌روی و نرمشهای ملایم کششی و قدرتی بهترین ورزش برای شروع هستن. حداقل به مدت شش هفته بعد از زایمان باید از ورزشهای شدید و سخت مثل دویدن یا پرش دوری کنین. اگه سزارین داشتین باید به مدت شش هفته از ورزشهای قدرتی شکم دوری کنین.

منبع: نوین زی

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه