اگه شما هم مثل ما هستین، تهیه لیست موسیقی برای ورزش کردنتون رو دوس دارین. در حال حاضر موسیقی به طور عمده در طول جلسات ورزش شما وارد شده.

چرا شما نیاز دارید که موسیقی نرمش هاتون رو به روز کنید؟

اگه شما هم مثل ما هستین، تهیه لیست موسیقی برای ورزش کردنتون رو دوس دارین. در حال حاضر موسیقی به طور عمده در طول جلسات ورزش شما وارد شده. اونها با سرویس جریان موسیقی Spotify همکاری میکنن برای تجزیه و تحلیل ۴۰ میلیون کاربر فعال ( و بیش از ۱٫۵ میلیارد لیست های موسیقی که اونا ایجاد کردن ) به منظور تعیین اینکه کدوم آهنگارو اکثر مردم برای تناسب اندام استفاده میکنن.
بیلبوردها از داده ها برای ایجاد لیست پخش تمرین در فعالیت های خاص مثل دویدن،دوچرخه سواری، وزنه برداری، بازی رایانه ای، یوگا، تای بو و به طور کلی هدف قرار دادن سالن ورزشی و بعد از اون وارد کردن ۲۵ آهنگ برتر که باعث ایجاد انگیزه میشه، استفاده میکنن.
موسیقی بیشتر از پمپ کردن برای تمرین ورزش به شما کمک میکنه. مطالعات متعدد نشون داده که موسیقی احساس شما رو کاهش میده ( به این معنی که احساس خستگی کمتری میکنین )، به علاوه خروجی های فیزیکی شما رو افزایش میده به طوری که شما سخت تر و طولانی تر ادامه میدین. در مطالعه دیگه ای، محققان دریافتن که مطابق با سرعت آموزش های شما برای کوبیدن موسیقی، بطور قابل توجهی استقامت و بهره وری رو افزایش میده.
اینجا اما هم وجود داره: اگه لیست پخشتون رو نگه دارین و تکرار کنین ممکنه به ویژگی های انگیزشی لیست پخشتون حساس بشین. کارشناسان به مخلوط کردن کارها هر چند هفته برای حفظ جادویی بودن اونا توصیه میکنن.

منبع: نوین زی

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :