اگه اضافه وزن دارید، کرفس یک انتخاب عالیه: یکی از ساقه های بزرگ تنها ده کالری داره. بنابراین، کرفس را به لیست خرید خود اضافه کنین و آن را در سالاد و سوپ خود استفاده کنین.

اگه اضافه وزن دارید، کرفس یک انتخاب عالیه: یکی از ساقه های بزرگ تنها ده کالری داره. بنابراین، کرفس را به لیست خرید خود اضافه کنین و آن را در سالاد و سوپ خود استفاده کنین.

چرا باید کرفس را به لیست خریدتان اضافه کنید؟

  • کاهش التهاب : اگه شما از درد مفاصل، عفونت ریه، آسم، یا آکنه، رنج می برین خوردن کرفس به شما کمک میکنه.
  • آرامش بخشی: مواد معدنی موجود در کرفس، به خصوص منیزیم، تسکین دهنده سیستم عصبیه. اگه شما یک غذای سبک حاوی کرفس برای شام بخورین، بهتر میخوابین.
  • تنظیم تعادل قلیایی بدن: در نتیجه شما از مشکلاتی از قبیل اسیدیته مصون خواهید موند.
  • کمک به هضم: کرفس دارای آب زیاد به همراه فیبر غیر قابل حل در آن است، که آن را یک ابزار عالی برای عبور آسان از مدفوع می سازه.
  • حاوی نمک های “خوب” است: برعکس نمک سفره، نمک موجود در کرفس آلی و طبیعیه و برای سلامتی شما ضروریه.
  • برای مراقبت چشم ها کرفس بخورید: یکی ساقه کرفس می تونه تا ده درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین آ را فراهم کنه. همچنین دارای گروهی از مواد مغذی هست که از چشم محافظت می کنه و مانع از کاهش دید وابسته به سن میشه.
  • کاهش کلسترول “بد”: ماده ای در کرفس وجود داره که عطر و طعم کرفس از آن است و کلسترول بد رو کاهش می ده. تحقیقات دانشگاه شیکاگو نشون میده که مصرف تنها دو ساقه کرفس در روز می تونه کلسترول بد رو به میزان زیادی کاهش بده!
  • کاهش فشار خون با خوردن کرفس خام: ترکیبات موجود در کرفس خام، فشار خون بالا رو کاهش میده.

منبع: نوین زی

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه