روزی هشت تا ده لیوان آب بنوشید و کالری بیشتری بسوزانید ویتامین دی کافی به بدنتان نمی رسانید: حتما مکمل ویتامین دی را با مشورت با پزشکتان در رژیم خود قرار دهید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عادتهایی که به متابلیسم بدنتان لطمه می زند

عادتهایی که به متابلیسم بدنتان لطمه می زند

به اندازه کافی آب نمی نوشید:
روزی هشت تا ده لیوان آب بنوشید و کالری بیشتری بسوزانید ویتامین دی کافی به بدنتان نمی رسانید: حتما مکمل ویتامین دی را با مشورت با پزشکتان در رژیم خود قرار دهید
فقط ورزش هوازی انجام می دهید:
می دانید که ورزش برای حفظ سوخت و ساز بدن بسیار مهم است، اما اگر تنها به دویدن و دوچرخه سواری در مکان های سرپوشیده اکتفا می کنید، بهتر است برنامه ورزشی خود را عوض کنید. ورزش شما باید تر کیبی از ورزش های هوازی و قدرتی باشد تا ماهیچه بسازید و به این ترتیب کالری مصرفی خود و حتی بیشتر از آن را می سوزانید. نیمه شب ها اسنک می خورید؟ اگر به خوردن میان وعده در نیمه شب عادت دارید، بدانید که به سوخت و ساز بدنتان لطمه می زنید.
کافئین را از برنامه غذاییتان حذف کرده اید:
زیاده روی در مصرف کافئین قطعا مضر است اما با حفظ تعادل در مصرف آن می توانید سوخت و سازتان را بالا ببرید، پس یک فنجان قهوه یا چای سبز را در رژیم تان بگنجانید.
در خوابیدن مضایقه می کنید:
تحقیقات نشان می دهد کم خوابی و برنامه خواب نا منظم سبب می شود هورمون هایی که اشتها را کنترل می کنند بیشتر ترشح شوند، و شما گرسنه تر شده و بیشتر غذا خواهید خورد. پس حداقل هفت ساعت خواب شبانه را پشت گوش نیاندازید.
دائما استرس دارید:
استرس نه تنها حسی ناخوشایند است، بلکه برای سوخت و ساز بدن نیز بد است، با ترشح هورمون استرس بدن شما به احتمال زیاد وارد حالت ذخیره چربی می شود.

منبع: نوین زی

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه