ورزش هایی که میگیم یکم سخته و ممکنه عضله هاتون رو به درد بیاره ، اما ترکش نکنین!

ورزش هایی که میگیم یکم سخته و ممکنه عضله هاتون رو به درد بیاره ، اما ترکش نکنین!
با این ورزش ها شما به وضوح میبینین که شکمتون انگار تراشیده میشه فقط یکم پشتکار و زمان نیاز دارین ( ماکسیمم ۲ یا ۳ دفعه در هفته )

شکم خودتان را صاف کنید

گام اول
روی یک زیر انداز دراز بکشین ، پاهاتون رو خم کنین و بازوهاتون رو کنار سرتون بذارین. زیر اندازتون رو حس کنین، شکمتون رو سفت و منقبض کنین و سینه‌تون رو بکشین بیرون و بین ۱۰ تا ۱۵ بار تکرار کنین.

گام دوم
همچنان به حالت دراز کش دستاتون رو زیر گردنتون بذارین ، شکم رو منقبض کنین و پاهاتون رو به سمت قفسه سینه بالا بیارین و تو هوا پدال بزنین، انگار که رو دوچرخه نشستین. هربار ۱۰ پدال بزنین و ۳ بار این کار و تکرار کنین.

گام سوم
به پشت بخوابین و زانوی چپتون رو خم کنین ، کف دستاتون رو پشت سرتون بذارین و شونه ی راستتون رو بالا بیارین تا آرنجتون به سر زانوی چپتون برسه. حالا همین کارو با طرف برعکس انجام بدین. برای هر طرف ۱۰ بار متناوب انجام بدین.

فوت و فن ما
شکم خودتون رو مثل یک آکاردئون سفت کنین : قسمت زیر به سمت باسن کشیده بشه و قسمت بالا به سمت ستون فقرات.

منبع: نوین زی

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه