تحقیقات زیادی ثابت کردن بین تماشای تلویزیون و چاقی رابطه قوی وجود داره و نشستن برای ساعت های طولانی میتونه مضرات زیادی داشته باشه.

تحقیقات زیادی ثابت کردن بین تماشای تلویزیون و چاقی رابطه قوی وجود داره و نشستن برای ساعت های طولانی میتونه مضرات زیادی داشته باشه. یکی از عمده ترین و بدیهی ترین مشکلات ناشی از نشستن طولانی مدت باعث بد شکل شدن بدن ما میشه. اما برای این مشکل هم راه حلی وجود داره تا حتی وقتی که دارین تلویزیون هم میبینین ورزش کنین.

برگرداندن کمر
اگه زیاد روی صندلی و کاناپه میشینین خب حتما چاره ای ندارین! با این حرکت میتونین کل بدن رو به کار بگیرین. روی شکم خوابیده و مثل عکس بدنتون رو خم کرده و دوباره به حالت اول برگردین. بعد از ۵ بار استراحت کرده و بعد ادامه بدین.

برگرداندن-کمر

رقص
این یکی خیلی راحته، فقط کافیه موسیقی مورد علاقه تون رو گذاشته و برقصین! رقص یه تمرین کامل برای کل بدنه. رقص Rumba برای کشش بدن خیلی خوبه و انعطاف پذیری رو افزایش داده و عضلات رو قوی میکنه. بیشتر انواع رقص روی ماهیچه های میانی بدن تمرکز دارن، به خصوص کمر.

راه برین و تلفن حرف بزنین
آیا توی محل کار با کسی که دوسش دارین تلفنی صحبت میکنین؟ خب این اصلا اشکالی نداره، فقط باید موقع صحبت کردن راه برین و اگه میشه از پله ها بالا و پایین برین. این کار نه تنها باعث سوختن کالری ها میشه بلکه ماهیچه های سرین رو هم شکل میده.

تلفن

تمیز کاری
برای دو ساعت خونه رو جارو کرده و گردگیری کنین تا ۵۰۰ کالری بسوزونین! اگه زیاد براتون جالب و سرگرم کننده به نظر نمیاد، یه آهنگ بذارین و با رقص این کارو انجام بدین، اینجوری ۱۵ درصد بیشتر کالری میسوزونین!

گردگیری

قوی کردن قسمت میانی بدن
پاها رو خم کرده و دستها رو به سمت جلو دراز کرده (مثل عکس) و قسمت میانی بدن رو سفت کنین. این حالت رو برای یک یا دو دقیقه حفظ کنین.

lazy-people-2

 

منبع: نوین زی

Share the post "ده حرکت ورزشی برای کسانی که حوصله ورزش کردن ندارند! (بخش دوم)"

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • LinkedIn
  • E-mail

Related posts:

  1. ده حرکت ورزشی برای کسانی که حوصله ورزش کردن ندارند! (بخش اول)
  2. آیا وقتی که حوصله تان سر می رود خوراکی میخورید؟ چند راهکار برای اینکه جلوی اینکار را بگیرید!
  3. به انگیزه برای ورزش کردن نیاز دارید؟ ۱۱ ترفندی برای اینکه از ورزش کردن خسته نشید
  4. ۱۰ راه برای اینکه سر کار ساکن و بی حرکت نباشید ( بخش اول )
Tweet ده حرکت ورزشی برای کسانی که حوصله ورزش کردن ندارند! (بخش دوم) - تصویر 5
کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :