اگه دارین این مطلب رو میخونین پس شما هم جز دسته ای هستین که حوصله ورزش کردن رو ندارن و تنبل هستن

اگه دارین این مطلب رو میخونین پس شما هم جز دسته ای هستین که حوصله ورزش کردن رو ندارن و تنبل هستن! اما جای نگرانی نیست و خیلی هم بد به نظر نمیرسه. اگه دائما نشسته هستین و دوست ندارین از جاتون تکون بخورین پس حتما وزنتون در حال اضافه شدنه. تحقیقات زیادی ثابت کردن بین تماشای تلویزیون و چاقی رابطه قوی وجود داره و نشستن برای ساعت های طولانی میتونه مضرات زیادی داشته باشه. یکی از عمده ترین و بدیهی ترین مشکلات ناشی از نشستن طولانی مدت باعث بد شکل شدن بدن ما میشه. اما برای این مشکل هم راه حلی وجود داره تا حتی وقتی که دارین تلویزیون هم میبینین ورزش کنین.

بلند کردن پا
وقتایی که اصلا حال و حوصله تکون خوردن و ورزش کردن رو ندارین میتونین این حرکت رو انجام بدین. وقتی که در حال چرخ زدن توی فیس بوک هستین فقط کافیه پاها رو بالا برده و برای ۵ ثانیه در همون حالت نگه دارین و دوباره اونا رو پایین بیارین.

پا

چرخاندن پاها
در حالی که روی صندلی توی شرکت نشستین یا منتظر آماده شدن غذایین، خیلی راحت پاها رو به اندازه ۹۰ درجه بالا آورده و بچرخونین و دوباره روی زمین بذارین. برای هر پا تا ۱۰ بشمارین.

پا-2

بلند کردن باسن
حتما وقت زیادی نشستین و به کمرتون فشار اومده، با اینهمه مشغله مطمئنا وقت باشگاه رفتن هم ندارین. خب فقط کافیه موقع خواب به پشت دراز کشیده و مثل تصویر این حرکت رو انجام داده و برای ۵ تا ۷ ثانیه صبر کنین.

lazy-people-

فشار به دیوار
شاید زمان های زیادی کنار یخچال، کابینت یا دیوار باشین و دلتون بخواد واسه سرگرمی یه چیزی بخورین. به جای این کار حرکت توی تصویر رو انجام بدین. این حرکت برای عضلات سینه عالیه.

lazy-people-4_1447665253

چرخش بازو
چرخش بازو یکی از راحت ترین حرکاته و میتونین در حین راه رفتن یا نشستن انجامش بدین. دست رو سفت کرده و بالا بیارین و بچرخونین (۱ دقیقه برای هر دست).

lazy-people-vb-nbn_1447665446

ادامه داره…

منبع: نوین زی

Share the post "ده حرکت ورزشی برای کسانی که حوصله ورزش کردن ندارند! (بخش اول)"

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • LinkedIn
  • E-mail

Related posts:

  1. بهترین ورزش برای لاغر کردن ران و باسن
  2. ورزش‌های برای از بین بردن چاقی موضعی
  3. چگونه بهترین زمان را برای ورزش کردن انتخاب کنیم؟
  4. چند حرکت ورزشی برای تقویت مچ دست
Tweet ده حرکت ورزشی برای کسانی که حوصله ورزش کردن ندارند! (بخش اول) - تصویر 6
کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه