اگر شما دوست دارید بدنی سالم و متناسب داشته باشید یا در حال حاضر بدنتون متناسب و سالم است باز هم شاید دوست داشته باشید که این دستور العمل رو بخونید.

اگر شما دوست دارید بدنی سالم و متناسب داشته باشید یا در حال حاضر بدنتون متناسب و سالم است باز هم شاید دوست داشته باشید که این دستور العمل رو بخونید.

بدنی سالم با یوگا و پیلاتس
مرتب ورزش کنید. شما باید روزی یکبار به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ورزش کنید. رقصیدن یا سریع دویدن بسیار عالیه! رادیو رو روشن کنید و با آهنگی که دوست دارید برای ۱۰ دقیقه برقصید، ۵ دقیقه استراحت کنید و دوباره برای ۱۰ دقیقه سریع بدوید.
غذاهای سالم بخورید. شما باید بیشتر مواد غذایی سالم مصرف کنید تا مواد غذایی ناسالم. برخی از غذاهای سالم عبارتند از: پرتقال، موز و… برخی ازغذاهای ناسالم: کیک ها، شکلات و آبنبات ها، غلات شیرین و غیره…
زیاد آب بنوشید. شما باید حداقل در روز ۸ لیوان آب بنوشید.
بعد از کار یا مدرسه به باشگاه برین. بعضی تیم هایی که شما میتونید با اونا همکاری کنید: هندبال، بسکتبال، فوتبال یا هر فعالیت دیگری که از انجام دادنش لذت میبرید.
ورزش ها و فعالیت های مختلفی رو امتحان کنید. همیشه یک نوع ورزش رو انجام ندین! وزرش بدن شما را متناسب میکنه و باعث میشه سیستمهای بدنتون (گوارش و …) به خوبی کار کنند.

نکات:
یوگا: یوگا رشد شما را در سطح خوبی نگه میداره و بدنتون رو متناسب میکنه.
ورزش پیلاتس: اگه شما میخواهید لاغر بشین پیلاتس عالیه، اما باعث نمیشه که عضله بیارید، بنابراین برای تقویت عضلات باید کلاس برین.

پیشنهادات:
دو بطری یک لیتری آب جداگونه با هر دستتون بردارید و مراحلی رو برای پرورش عضلات خود انجام بدین، اگه میخواهید عضلات خودتون رو تقویت کنید.
هر روز ورزش کنید. به یاد داشته باشید تمرین هر روزه ورزشی که شما انجام میدین شما رو کاملا متناسب نگه میدارد.

هشدار
غذاهای ناسالم نخورید.

منبع: نوین زی

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :