یکی از موارد لازم در برنامه غذایی فیبر است. برای رسیدن به تناسب اندام و کوچک کردن نواحی که با آن مشکل دارید باید به فکر کاهش چربی کلی بدن باشید

یکی از موارد لازم در برنامه غذایی فیبر است. برای رسیدن به تناسب اندام و کوچک کردن نواحی که با آن مشکل دارید باید به فکر کاهش چربی کلی بدن باشید، که به معنای کاهش کالری است. خوردن غذاهای سرشار از فیبر در وعده های اصلی و میان وعده ها باعث می شود زودتر سیر شوید و دیرتر هوس غذا کنید.

667528_530

پس خوردن غذا به این شکل باعث کاهش کالری دریافتی و در نتیجه آب شدن چربی ها می شود. علاوه بر این دریافت فیبر به اندازه کافی – روزانه ۲۵ تا ۳۰ گرم – شکمتان را خوشحال می کند و مانع نفخ می شود، فیبر موجب کاهش خطر سرطان پستان و دیابت نوع ۲ نیز می شود.

در ادامه جدول سبزیجاتی که بیشترین مقدار فیبر را دارند خواهید دید: (برای واضح شدن تصویر روی آن کلیک کنید)

675123_479

منبع: برترینها

Share the post "با خوردن این سبزیجات زودتر وزن کم کنید"

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • LinkedIn
  • E-mail

Related posts:

  1. چرا باید زودتر شام بخوریم؟
  2. ۱۹ روش برای اینکه سریع وزن کم کنید (بخش دوم)
  3. برای لاغری این شام را امتحان کنید!
  4. کلم بروکلی بخورید تا وزن کم کنید!
Tweet با خوردن این سبزیجات زودتر وزن کم کنید - تصویر 3
کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه