حالا میخوایم یک سری برنامه و ورزش بهتون یاد بدیم برای قوی کردن عضلات درونی بازو و سر شونه هاتون. این ورزش ها اثر خودشون رو بعد از حداقل ۳ بار انجام دادن در هفته و گذشتن ۲ ماه به وضوح نشون میدن. و بعد برای نگه داشتن این اثر هفته ای ۱ یا ۲ مرتبه باید تکرار بشن.

حالا میخوایم یک سری برنامه و ورزش بهتون یاد بدیم برای قوی کردن عضلات درونی بازو و سر شونه هاتون. این ورزش ها اثر خودشون رو بعد از حداقل ۳ بار انجام دادن در هفته و گذشتن ۲ ماه به وضوح نشون میدن. و بعد برای نگه داشتن این اثر هفته ای ۱ یا ۲ مرتبه باید تکرار بشن.

بازوهای زیبا و برجسته

گام اول
پاهاتون رو کمی باز کنین و دستتون رو مشت کنین.
بازوهاتونو از دو طرف بدن باز کنین و بعد به سرعت پایین بیارین. ارتفاعی که دستتون رو بالا میبرین از شونه هاتون بالاتر نره. ۲۰ دفعه اینو تکرار کنین.

گام دوم
بایستید ، در هر دست یک دمبل بگیرید، بازوهاتون رو به بدنتون بچسبونین و فقط از قسمت آرنج بالا به سمت قفسه سینه و پایین به سمت حالت نرمال ببرین دستاتون رو. این کار رو هم ۲۰ مرتبه تکرار کنین.

گام سوم
اول با یک دست دمبل را بگیرید و دستتون رو به پشت سرتون ببرین و بعد بالا بیارین و تا نزدیکای بالاس سرتون نگه دارین . این کار رو دوبار و هر بار ۱۵ مرتبه برای هر طرف انجام بدین.

توی این تمریناتی که بازوتون رو صاف میکنین خوبه که مچ، بازو و شونتون رو حرکت بدین.

منبع: نوین زی

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :