انواع پوره سیب زمینی


انواع پوره سیب زمینی


 


سیب زمینی را پس از آب پز کردن به شکل پوره دربیاورید و آن را با موادی که در ادامه مطلب می آید مخلوط کنید تا ارزش غذایی آن بیشتر شود.


*برای افزایش مقدار پروتئین و کلسیم آن، پنیر صبحانه به پوره سیب زمینی اضافه کنید.


*برای معطر کردن و افزودن آنتی اکسیدان، گیاهان تازه مانند پیازچه، شوید، رزماری، ریحان خرد شده به آن اضافه کنید.


*مقداری مغز میوه خرد شده به آن بیفزایید.


*برای کم کردن کالری، به جای شیر و خامه، روغن زیتون و سیر به پوره اضافه کنید تا سیستم ایمنی را تقویت کند.


*برای جذب ویتامین C، مقداری آب لیموی تازه به آن اضافه کنید.


*پیاز کاراملی شده و مقداری دارچین، طعم بی نظیری به پوره می دهد.


*سیب زمینی، هویج و نخود آب پز شده را به پوره اضافه کنید.


*سیر کباب شده را که سرشار از خاصیت است، به پوره اضافه کنید.


*کلم بروکلی آب پز شده را به پوره اضافه کنید. کلم بروکلی برای سلامت مفید است.

نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه