مادران آینده اغلب نگران تناسب اندامشون بعد از بارداری هستن اما هیچ دلیلی برای نگرانی وجود نداره. خوب بخورین و در طول دوران بارداری ورزش کنین، و به محض رسیدن کودکتون به یک سالگی اندام شما به فرمی عالی و حتی بهتر از قبل خواهد رسید. بهتون میگیم چه باید بکنید.

اندام مناسب پس از زایمان

برگشتن اندام شما به شکل اول بعد از بارداری امکان پذیره
مادران آینده اغلب نگران تناسب اندامشون بعد از بارداری هستن اما هیچ دلیلی برای نگرانی وجود نداره. خوب بخورین و در طول دوران بارداری ورزش کنین، و به محض رسیدن کودکتون به یک سالگی اندام شما به فرمی عالی و حتی بهتر از قبل خواهد رسید. بهتون میگیم چه باید بکنید.

واقع بین باشین
بله شما میخواین که در طی بارداری هم کار کنین اما این دوران، زمانِ افراط نیست. دکتر مایکل رایزن یکی از نویسندگان “داشتن یک کودک” میگه اجرای دو ماراتون و یا صاف کردن شکمتون رو فراموش کنین.

مقاوم شوید
اکنون زمان بسیار خوبیه برای تقویت بدن خودتون، به طوری که شما قادر خواهید بود سختی های دوران بارداری، درد زایمان و پس از اون مادر شدن رو تحمل کنین. به آموزش قوای بدنی خودتون حدود دو تا سه بار در هفته فکر کنین. به ورزش هایی مثل چمباتمه نشستن زیر وزنه، جهش، شنا روی زمین و وزنه سبک زدن بپردازین. اما مراقب باشین.

حفظ تناسب اندام
اگه شما یه دونده منظم هستین، و دکتر بهتون اجازه ی این کارو داده، پس آهسته و آروم دویدن کاملا مناسبه. دکتر رایزن میگه اگه قبلا هم هرگز نمیدویدین، با این حال، پیاده روی روزانه برای ایجاد استقامت و بهبود جریان خون موثره.

انعطاف پذیر بمانید
بارداری میتونه برای بدن سخت باشه، درد زیادی رو همراه خودش بیاره. مادران آینده میتونن بسیاری ازین دردها رو با انجام ورزش هایی مثل یوگا و پیلاتس برای خودشون کم کنن.

آرام باشید
مشاهده ی بدنتون به حالت باز و منبسط شده برای مقابله با دردها احساس خوبی رو براتون به همراه داره. اما با یه کمی تلاش میتونین اندامتون رو به شکل قدیم خودش برگردونین. ا ز همه مهمتر یه نوزاد بسیار زیبا دارین که میتونین به همه پُزش رو بدین.

منبع: نوین زی

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه