هرچی مردم پیرتر میشن کمتر ورزش میکنن. ورزش گرچه برای تعادل، انعطاف پذیری و حفظ سلامته، بطور کلی بسیار مهمه.

افراد بالای ۶۵ سال چگونه مناسب ورزش کنند؟

هرچی مردم پیرتر میشن کمتر ورزش میکنن. ورزش گرچه برای تعادل، انعطاف پذیری و حفظ سلامته، بطور کلی بسیار مهمه.
این فقط یه نمونه تمرینه پی خودتون رو تحت فشار قرار ندین.
همیشه با دکتر خودتون قبل از شروع هر تناسب اندام و ورزش مشورت کنید.
با یه پیاده روی سبک شروع کنید. به راه رفتن خارج از خونه سعی کنید نه بر روی تردمیل. این کارو برای ۵ تا ۱۵ دقیقه انجام بدین.
سرعت خودتونو بالا ببرین، این سختی رو فقط خارج از محل آرامش خود دارین. پیاده روی رو برای ۳ تا ۷ دقیقه ادامه بدین.
یک دقیقه استراحت کنید. مچ دست و پای خودتونو نرمش بدین.
برخی از تمرین های وزنه برداری رو انجام بدین. از وزنه ۱ تا ۵ پوندی استفاده کنید، هرکدوم که به شما احساس راحتی بیشتری میده. هر نوع تمرین وزنه برداری که دوس دارین انجام بدین اما اونو بیشتر از ده بار تکرار نکنید.
بازوهاتون رو به صورت آروم بکشین.
پاهاتون رو بکشین و با پیاده روی به خونه برگردین.
آب بنوشید. مهمه که در طول تمرین بدنتون بدون آب نشه.

منبع: نوین زی

نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه