برخلاف تصور عموم، گرسنه ماندن باعث ذخیره سازی چربـی و درنتیجه افزایـش وزن می گردد.

برخلاف تصور عموم، گرسنه ماندن باعث ذخیره سازی چربـی و درنتیجه افزایـش وزن می گردد.

اشکال گرسنه ماندن چیست؟

هنگامیکه برای مدتی طولانی غذا نمی خورید، بدن شما بدلیل مـحروم مـانـدن از مواد غذایی دچار آشفتگی میگردد و در انتها هنگامیکه دوباره شروع به خوردن میکنید، بدن شما گمان میکند که باید کالری مصرفی را به چربی تبدیل نماید چون نمیداند چـقدر طول می کشد که دوباره غذا بخورید.
بنابراین چربیها با شما باقی میمانند.
اگر هدفتان از گرسنگی کشیدن کاهش وزن است باید در برنامه رژیمی خود تجدید نظر نمایید.
بجای گرسنگی یک برنامه مناسب ورزشی برای خود تعیین نموده و بـیشـتـر بـه باشگاه بروید.
از میوه جات، سبزی جات، حبوبات، گوشتهای کم چرب و ماهی استفاده کنید.
سعی کنید سه تا پنج بار در هفته طبق یک برنامه منظم ورزش نـمایـیـد.
بهترین روش کاهش وزن تمرینات مرتب و رژیم غذایی مناسب است و نه محـروم کـردن بـدن از مواد غذایی مورد نیاز آن هم به مدت طولانی.

منبع: نوین زی

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه