شاید دیوونگی به نظر برسه اگه ما بهتون بگیم که امروز پابرهنه پیاده روی کنین، اما از نظر علمی ثابت شده که راه رفتن با پای برهنه برای سلامتی فوایدی داره. این باور قدیمی (پابرهنه راه رفتن) داره به عنوان شکلی از درمان های جایگزین برای خودش جایی پیدا میکنه.

شاید دیوونگی به نظر برسه اگه ما بهتون بگیم که امروز پابرهنه پیاده روی کنین، اما از نظر علمی ثابت شده که راه رفتن با پای برهنه برای سلامتی فوایدی داره. این باور قدیمی (پابرهنه راه رفتن) داره به عنوان شکلی از درمان های جایگزین برای خودش جایی پیدا میکنه.
همچنین راه رفتن با پای برهنه بهتون اجازه میده که تماس نزدکتری با زمین داشته باشین و انرژیش رو دریافت کنین. چنین ارتباطی با انرژی زمین روی سلامتیتون تاثیر مثبتی میذاره.
برای اینکه بیشتر این مسئله رو درک کنین، باید بدونین که قلب، مغز، سیستم ایمنی، سیستم عصبی و ماهیچه های یه نفر همگی زیرسیستم های الکتریکی هستن که بیوالکتریکال رو در بدن به کار میگیرن. به عبارت دیگه، محیط اطراف ما حاوی مقدار رو به رشدی از میدان های الکترومغناطیسیه. وقتی که شما در تماس با این میدان ها قرار میگیرین، مقدار رادیکال های آزاد تولید شده در بدن افزایش پیدا میکنه. این بار مثبت رادیکال های آزاد باعث ایجاد بیماری و التهاب میشن.
زمین منبع بی نهایتی از الکترون های آزاد با بار منفی داره. وقتی که با زمین تماس مستقیم پیدا میکنین، این جریان طبیعی انرژی، تاثیر رادیکال های آزاد رو خنثی میکنه، که این امر به نفع سلامتی شماست.

آیا میدانستید پابرهنه راه رفتن برای سلامتی خوبه؟!

فواید راه رفتن با پای برهنه:
-این کار باعث میشه رادیکال های آزاد خنثی شده و کمک میکنه که با سرعت بیشتری از بیماری، ضربه، آسیب و … رهایی پیدا کنین.
-این کار التهاب مزمن رو که با شرایطی مثل بیماری های قلبی، دیابت، سرطان، آرتروز و … مرتبطه رو کاهش میده.
-این کار میتونه برای افرادی که شرایط خودایمنی دارن مفید باشه.
-خواب رو بهبود میده.
-جریان خون رو بهبود میده.

چگونه از فواید زمین بهره مند بشیم؟
به سادگی میتونین مقداری زمان بذارین تا با پای برهنه پیاده روی کنین یا روی چمن یا ماسه بشینین. توصیه میشه که هر روز حداقل ۶۰ دقیقه زمان بذارین تا از همه فوایدش بهره مند بشین.

منبع: نوین زی

نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه